Конференція "Молочний Бізнес-2014". Підсумки проведення.

Дата: 05.12.2014

Ніколи за весь час проведення конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС молочна галузь України не працювала в таких складних умовах, як зараз.

Геополітична криза, що підігрівається Росією, а також економічні проблеми, яких не було з 90-х років, безсумнівно, негативним чином позначаються і на молочному бізнесі країни. Безумовно, на стан галузі відбивається також склалася і зберігалася роками залежність від експорту молокопродуктів в Росію.

Проте, розвиток молочної галузі в цілому можна назвати цілком успішним: в Україні припинений процес падіння виробництва молока, спостерігається щорічне стабільне зростання. Намітилася чітка тенденція до збільшення пропозиції високоякісної сировини. Немає проблем з переробкою, хоча у взаєминах виробників молока, переробників і торгових мереж залишаються певні складності.

Незважаючи на непрості умови як в галузі, так і в країні в цілому, українські підприємства знайшли можливість надіслати своїх делегатів. Взагалі в конференції брали участь представники близько 90 компаній з 11 країн світу.

Традиційно, перша сесія була присвячена ситуації в молочній галузі України, Росії, Білорусі та світу. Вадим Чагаровський, голова Ради директорів Союзу молочних підприємств, і Андрій Гетя, директор Департаменту тваринництва Мінагрополітики України, відзначили, що тенденція до зростання виробництва молока, зафіксована в минулі роки, збереглася, при цьому продовжило скорочуватися поголів’я при зростанні продуктивності корів. Відзначили помітне зростання виробництва якісного молока в сільгосппідприємствах. Чи не зменшився і обсяг переробляється молока, хоча структура його розподілу за видами продукції змінилася. Змінилася також і географія експорту. Як зазначив Андрій Гетя, основним завданням молочної галузі залишається забезпечення якості сировини і стабілізація кількості поголів’я. За прогнозами Вадима Чагаровського, в 2015 році виробництво молока буде стабілізовано, а збільшення його виробництва можливе за умови створення кооперативів. Він також вважає, що стратегією галузі в цілому повинно бути розширення експорту і пошук нових ринків.

У цьому році особливий акцент у програмі конференції було зроблено на можливостях виходу українських молочних продуктів на ринки ЄС і інших, раніше неосвоєних, ринків. Кілька презентацій було присвячено стану української законодавчої бази, етапам і необхідним умовам для виходу української молочної продукції на європейський ринок.

Напишіть нам

Ваше ім'я

Номер телефону

* Ваш e-mail *

Ваше повідомлення